Tietoa Dansukkerista

Dansukker tarjoaa iloa ja inspiraatiota kuluttajille

Dansukker-tuotemerkillä on vahva asema lähes 30 miljoonaa kuluttajaa käsittävällä markkina-alueella Pohjoismaissa ja Baltiassa. Korkealaatuiseen ja laajaan tuotevalikoimaan kuuluu sokerituotteita kaikkiin käyttötarkoituksiin.

Suomessa tuotemerkki otettiin käyttöön vuonna 2001. Taustalla oli kaksi vuotta aiemmin tapahtunut pohjoismaisten sokeriyhtiöiden yhdistyminen (Nordic Sugar). Lokakuussa 2018 tehdyn kuluttajatutkimuksen mukaan Dansukker-tuotemerkin kokonaistunnettuus Suomessa on peräti 97 %. Merkin vahvuuksia on ennen kaikkea hyvä saatavuus, laaja valikoima sekä tuotteiden luotettavuus ja korkea laatu (Consumer Compass, lokakuu 2018, n = 1105).

Suomen Sokerin tuttujen suosikkituotteiden, kuten esimerkiksi Sirkun, Pulmun, Taloussokerin, Siron, Hillosokerin ja Tumman siirapin, valmistaminen jatkuu edelleen Kirkkonummella. Lisäksi valmistamme nykyään Dansukker Hillosokerin kaikille Pohjoismaille sekä Baltiaan. Dansukker-tuotemerkki mahdollistaa sen, että voimme tarjota kuluttajille laajemman valikoiman Suomessa. Tuomme sisartehtailtamme Ruotsista ja Tanskasta maahan tuotteita, joiden valmistaminen yksin Suomen markkinalle ei olisi kannattavaa.